Post by terpprotperfguarho on Feb 5, 2022 22:13:56 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktivere cheats ▞▞▞
▞▞▞ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter 2022 version ▞▞▞
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Arcade cyz
så sejt !
Distancia de ribadesella a gijón, Banda de ribadavia manuel r ...
Helt genialt, tilfredsstillende, underholdende, pragtfuldt spil, det eneste er, at jeg har afsluttet spillet på én gang, bare et par niveauer mere ville have været rart, men stadig det bedste shoot em up på Android af Miles.
godt spil at finde mere af den slags
For meget uden gode klare instruktioner og mål giver ingen mening.
Så hårdt spil
Sukker..
Musik og lydeffekter stemmer ikke overens. Kedeligt skydning. Jeg kan ikke engang føle, at jeg kæmper. Kaotisk
Gameplayet er fantastisk, jeg kan godt lide lydene og musikken. Grafikken er realistisk og fantastisk 😊. Jeg kan også godt lide, at du kan opgradere dine våben før hver etape, og du mister dem ikke, hvis du bliver skudt ned 👍. Det eneste problem er afmatningen. Det starter på trin 4. Jeg var nødt til at genstarte på trin 4 tre gange. Tredje gang frøs min telefon, så jeg var nødt til at afinstallere spillet. Det er derfor de tre stjerner. Også en rigtig skam ☹️. Jeg kunne virkelig godt lide dette spil. Løs venligst dette problem 🙏.
Jeg nyder virkelig dette spil, grafikken er fænomenal! Faldet er, at jeg slog alle niveauer i løbet af få dage! Kommer der snart flere niveauer til, fordi jeg er bange for, at jeg ender med at miste interessen, hvis ikke??? Ville have givet en 5 stjerne, hvis der var flere niveauer, og dette spil fortjener bestemt 5!
Ikke dårligt! Ikke enorm på betalingsvæggen og at skulle vente. Men jeg håndterer det.
Fremragende spil, nogensinde i luftkamptyper
Det 'nye' spil er fantastisk, men den seneste opdatering til spillet har gjort det næsten uspilleligt. Pauseknappen er blevet flyttet til øverste højre. Noget får spillet til at fryse/pause, hver gang du prøver at spille/bombe i det område! (Er der andre der har samme problem?).
Grafikken er fantastisk, spillet er godt. Siden opdatering er spillet blevet super hårdt!!
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Arkadne igre ejod
Det tager lang tid at komme i niveau, ellers er det ok.
Ikke dårligt ønske, at reglerne var bedre forklaret
1942, men meget flere detaljer.fortjener en 5* uden sandsynlighed.fedt spil.meget flot arbejde
Spillet er sjovt, men ville ønske, at du var i stand til at få våbenopgraderinger eller specielle våben ved at skyde fjender ned eller bombe fjender sammen med mønterne osv. i stedet for kun mønterne.
Ja det er ret godt
AppAgg
fantastisk spil, men har brug for flere niveauer.
Tilføj venligst noget mere lavel... Tilføj mere fly...
Cheferne er overmandet
Jeg var nødt til at afinstallere spillet. Havde næsten alle fly fuldt opgraderet. Forsøgte at genoprette forbindelsen til mine Google Play-spil efter geninstallation, og det viser alle mine præstationer, men alle mine fly er væk.
Har brug for flere niveauer og brug af stænger metal
Så hårdt
Jeg giver 5 stjerner på grund af den første version, du fjernede. Det var den bedste og vanedannende airstrike hd, som jeg nød mest. Hvis det er muligt, kan I bringe det tilbage. Havde det været den første, der stadig er i butikkerne, kan jeg give dig endda 10 stjerner ikke kun 5!
Interessant idé til et spil, MEN måde til travlt og ikke nok forklaring. Spillet er overalt, afinstaller.
Arcade Hunter: Sword, Gun, and Magic Arcade gatz
ikke god gammel
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Аркаде rghc
wow biuthiful osm nej nej nej...
Tak igen
Du skal være alle fingre og tommelfingre ..og sørg for at have rigeligt med moolah, hvis du vil gøre fremskridt
God tid vi skal bruge
det er et godt ossam spil som det
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Arkaadmängud pad
... meh
Det er så hårdt
Et af de bedste mobilspil derude. Hvis du kan lide skydespil og ødelæggeligt indhold, så er dette helt sikkert lige til højrebenet. Fantastisk grafik, responsive kontroller og bare sjovt at spille rundt omkring. Jeg anbefaler stærkt dette spil. Godt klaret!
Hvor er mit spil? Jeg betalte for den første, og nu er den væk. Hvordan kan du tage noget væk, jeg har BETALT FOR?? MOD... Svar venligst og forklar dette?
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Arcade pmz